About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

16 ianuarie 2014

Mailbox de an nou

Am inceput anul asta bine.Pe langa faptul ca am aflat cine-mi este prieten si cine nu, am mai adus cateva titluri in biblioteca.Norocul imi surade din nou.Am castigat pe net cateva carti,colega de blog m-a surprins foarte placut cu 3 titluri minunate si ceva dulce si la sfarsitul lunii astept o lampa in forma de inimioara.Sa tot citesc.
Vine sesiunea si studentii stiu ce inseamna asta: stres,oboseala si recalcitrare.Si bineinteles, no books!
Nu o sa am timp sa incep minunatiile de mai jos,dar promit ca dupa sesiune sa ma apuc serios de citit si sa scriu recenzii aici.

Voi ce mai cititi?
Ce ati mai primit?

Eu am inceput azi in autobuz cartea de Anatole France si trebuie sa spun ca desi nu ma prea inteleg eu cu cartile francezilor[ le ador limba,dar nu si descrierile kilometrice si plictisitoare; la partea asta prefer rusii] gasesc carticica asta interesanta,aduce cu Geniu pustiu si trebuie sa-mi fac timp sa o continui.








O seara frumoasa si spor la lectura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...