About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

17 septembrie 2013

Inainte de culcare + mailbox

Zilele trecute am primit 3 mari colete: unul de la Lucia,cu mult asteptata carte Exercitii de echilibru,multumesc librarieri online Libris pentru sansa de a o citi si recenza,unul de la o prietena de pe FAcebook,Catalina Sora,ii multumesc mult pentru De ce iubim femeile si Lorelei si comanda de la Librarie.net.Am avut un voucher de 30 lei castigat pe un blog si am mai pus eu 25 lei din vanzarea unei carti ca sa-mi iau mai multe carti pe care mi le doream de ceva timp.











In seara asta am citit din Proscrisii.Imi place povestea si amestecul de 2 fire narative,dar limbajul folosit lasa de dorit.Uneori e prea rigid,se vede ca autorul e barbat sau contine cuvinte pe care nu le inteleg,nu le-am auzit niciodata.De exemplu,a bolunzi.Plus,am gasit cuvinte scrise gresit.
In rest e o poveste frumoasa de iubire intre o fata care nu accepta religia familiei,Martorii lui Iehova si un tanar puscarias inchis pe nedrept.
Pe celalalt fir epic,un barbat de 29 ani este inselat si divorteaza.Ii urmarim emotiile,gandurile,incercarea de a fi puternic si de a-si pastra deminitatea in aceasta situatie.


O sa incep si De ce iubim femeile.Am citit cateva citate pe net si mi-a placut.Chiar am nevoie in momentul asta sa-mi amintesc de ce as putea fi iubita si de ce sunt iubite femeile in general.Plus,vreau sa vad mai bine cum ne percep barbatii.


Voi ce cititi?
O seara buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...