About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

14 iulie 2013

Ziua 5+6 maraton

Postez pentru ambele zile pentru ca mi-a fost greu sa las cartea din mana ca sa scriu la timp.
Vineri am citit 210 pagini din Morti cu totii,iar azi 137 pagini din aceeasi carte, terminand-o si am inceput Mai rau decat moartea - 242 pagini.

Ma dor ochii ca nu as fi lasat-o din mana.
Mai am 2 volume si termin seria si ma ia o tristete de parca prieteni buni veniti in vizita s-ar pregati de plecare. Mai am multe carti de citit vara asta, desi mama ma enerveaza cu obsesia pentru curatenie.Nu da 2 bani pe cititul meu, dar de la o vreme am pus-o la punct si nu-mi mai zice nimic.Prea mult timp i-am ascultat ideile prostesti.Idei precum "cititul tampeste/prosteste',"cititul e inutil" mi-au impuiat capul prea mult timp.Nu o sa le mai permit sa se faca auzite.
In fine!
Deci,in astea 2 zile am citit

Pagini citite în total: 1210+210+137+242=1799
Cărţi terminate:5

  1. Moarta pentru toti
  2. Moartea la Dallas
  3. Mort de-a binelea
  4. Categoric moarta
  5. Morti cu totii
Cam atat,va las!Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...