About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

12 iulie 2013

Ziua 4 maraton

Ieri am citit pana la 12 noaptea.Nu am putut sa las cartea din mana pana nu am terminat-o.Ma simteam aiurea si dupa ce am terminat-o am luat volumul 8 din seria Vampirii sudului.
Am terminat Categoric moarta si am inceput Morti cu totii.
Am citit 260 pagini din Categoric moarta si 17 pagini din Morti cu totii.
In total pe ziua de ieri 277 pagini.

Pagini citite în total: 933+277=1210
Cărţi terminate:
Moarta pentru toti
Moartea la Dallas

Mort de-a binelea

Categoric moarta

Azi vreau sa citesc in continuare Morti cu totii si sa revin la Romantica.




Voi ce mai faceti?

Spor la lectura!

It's a beautifull day to read books!

Un comentariu:

  1. Ai citit ceva nu gluma, se vede ca esti o devoratoare de carti. :) Din pacate eu nu am citit nicio carte din seria Vampirii Sudului, am auzit foarte multe pareri pozitive in legatura cu aceste carti si chiar sunt un pic curios, insaceva ma retine. Sunt "satul" de carti cu vampiri asa ca momentan vreau sa citesc orice alceva in afara de carti cu vampiri, varcolaci etc. Acum citesc E usor sa te iubesc de Tammara Webber.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...