About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

11 iulie 2013

Ziua 3 maraton

Buna,
azi am avut spor la citit desi am venit din oras la 12 30 si ma dor si acum picioarele de mers pe jos.


 


















Motivul pentru care scriu acum si nu maine la prima ora este acela ca am baut o cana gigantica de 3 in 1 cand am venit acasa.Am citit cat am putut dar ma dor oasele de pat si am zis sa ma culc.Cum somnul nu ma ia, iata-ma aici.
Azi am citit din 3 carti succesiv si am terminat cartea inceputa ieri.
Am citit asa: 217 pagini Mort de-a binelea,am terminat-o, 46 pagini Romantica si 132 pagini Categoric moarta.

Am citit foarte putin din Romantica de C.Chirita, autorul Ciresarilor si singura carte scrisa de el din biblioteca mea pentru ca foile sunt mai mari decat formatul de buzunar al seriei Vampirii sudului si continutul e mai complicat, filosofic, se mananca altfel.

In Mort de-a binelea Sookie scapa de la moarte in ultima clipa datorita interventiei vampirului deplasat Bubba,iar in Categoric moarta intra in alte incurcaturi dat fiind faptul ca cel putin 3 barbati,fiinte supranaturale se bat pentru ea,iar cineva incearca iar sa o omoare.

E la fel de incapatanata,ambitioasa,nebuna,amuzanta,curajoasa ca in volumele anterioare si o am drept model in viata.Spune verde in fata mai mereu oamenilor ce parere are despre ei sau actiunile lor si eu fac exact invers: pastrez parerile pentru mine si cand atmosfera se incinge ma retrag in cochilie.

Romantica e o carte ce te pune pe ganduri, te bulverseaza si cere mare putere de concentrare.Contine fraze filosofice intinse pe 5 randuri, deci trebuie sa ai toate mintile acasa sa nu uiti cu ce verb a inceput fraza. E un roman scris la persoana intai si releva aventurile,gandurile,temerile unui elev de clasa a VIII-a la liceu de la corigente la transfer in alt liceu, de la metode de invatare si de a se face remarcat la ore la ganduri adresate unei fete.
E un amalgam de idei, senzatii,e ceva inedit. Nu cred ca ma va dezamagi.
O sa caut toate cartile autorului pentru ca imi plac autorii cu mare putere introspectiva si filosofica, aduce putin a Minulescu: Corigent la limba romana.

Pagini citite azi:217+46+132=395 pagini
Pagini citite în total: 538+395=933
Cărţi terminate:

Moarta pentru toti
Moartea la Dallas

Mort de-a binelea

Maine o sa continui Categoric moarta si Romantica.Voi termina Categoric moarta prima data pentru ca e mai usor de citit.

Voua cum v-a mers?
Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...