About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

15 iulie 2013

Sfarsitul maratonului-bilant


A fost o saptamana frumoasa si mi-a placut sa iau parte din maratonul asta.
Am citit mai mult ca niciodata si deja ma simt plina de idei si inspiratie. 
Cred ca ma apuc sa scriu ceva. Nu neaparat proza.
In fine, vorbesc aiurea.

Duminica, ieri am citit 132 pagini Mai rau decat moartea si am terminat-o.Am simtit cum de pe la jumatatea cartii, autoarea a cam lalait-o, inspiratia i-a cam pierit si cred ca a fost cel mai slab roman din serie desi incepuse cel mai bine.Am inceput a 9-a carte din serie, Mort si ingropat, dar parca nu ma mai atrage.Vreau ceva nou la care sa am emotia unui inceput si misterul de a nu stii ce o sa se intample sa ma invaluie.

Din Mort si ingropat am citit 21 pagini. Am vazut ca i s-a exfoliat la un colt folia de pe coperta si mi-am adus aminte ca avea o urma de legat in pachete de cand am luat-o. Ar fi trebuit sa iau alt pachet atunci. Acum sper sa nu se strice si mai rau. Urasc sa vad carti "ranite".

Deci ieri am citit 153 pagini.
Pagini citite în total: 1799+153=1952
Cărţi terminate:6

  1. Moarta pentru toti
  2. Moartea la Dallas
  3. Mort de-a binelea
  4. Categoric moarta
  5. Morti cu totii
  6. Mai rau decat moartea
E o zi frumoasa si sper sa va bucurati de ea printr-o carte buna!

Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...