About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

14 iulie 2013

Leapsa cu elementele naturii

Am vazut o leapsa draguta in blogosfera si am zis sa o iau si eu.De ce nu?

1. Gaseste o carte cu apa pe coperta.


E o carte istorica destul de buna.

2.Gaseste o carte cu albastru pe coperta


O carte sf bunicica.

 3. Gaseste o carte cu foc pe coperta


Cat am mai cautat pana am gasit foc pe coperta.

 4.Gaseste o carte cu rosu pe coperta


Prea mult rosu!

 5. Gaseste o carte cu ceva legat de pamant/natura pe coperta.


6. Gaseste o carte cu verde pe coperta.



O carte de dezvoltare personala care m-a ajutat foarte mult desi nu am citit decat jumatate din ea.

7. Gaseste o carte cu vant pe coperta.


Nu am citit-o,dar vara asta e destul de lunga.

8. Gaseste o carte cu alb pe coperta.



O carte deosebita din care mi-am luat puteri.Nu am terminat-o,dar nu e prea tarziu.

9.Gaseste o carte cu rosu, verde, albastru si galben pe coperta.


Nu sunt chiar ce trebuia,dar e tot ce am mai apropiat de cerinta.

Poate sa o preia oricine din blogroll.
O duminica frumoasa!

2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...