About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

29 iunie 2013

Update

Buna,
tocmai am terminat de citit Sub aceeasi stea de John Green.
De la 3 pana la 10 am stat numai cu ea in mana. Trebuie sa recunosc ca desi nu m-a uimit de la inceput, dupa 200 pagini adevenit uluitoare. Desi nu am crezut ca o sa mai fac asta la o carte dupa Gargui de Andrew Davidson, am plans de m-am umflat.

A fost emotionant si nu regret ca am citit-o. Am schitat cate ceva pentru recenzie. Maine revin cu ea. Acum nu pot sa mai fac nimic,ma doare capul.

Pe luna asta am citit 4 carti si am inceput sa citesc din ce in ce mai repede.
Cele 4 sunt:

  1. Traind in stilul 80/20 de Richard Koch;
  2. Corigent la limba romana de I.Minulescu [Minulescu scrie superb si poezie si proza];
  3. Texas!Sage de Sandra Brown care face parte din sage Texas! cu 3 volume.Sunt singurele 3 carti citite scrise de ea si o sa-i caut cartile.Sunt diferite de Nora Roberts sau mai stiu eu cine care stie superficial.
  4. Sub aceeasi stea de John Green.

Eu zic ca stau destul de bine avand in vedere ca am fost in sesiune pana pe 26 iunie.O sa incerc sa citesc mai mult.Am multe carti incepute si mi-am propus sa le termin ca sa numar semnele de carte la final.Chiar sunt curioasa cate am.
Revin cu numaratoarea si sugestii de lectura.
Voi ce mai cititi?
O seara frumoasa tuturor!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...