About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

21 iunie 2013

Castigatori giveaway "Mare Tranquilitatis" de Katja Millay

Va multumesc tuturor pentru ca ati participat la acest giveaway. 
The Sea of Tranquility(Mare Tranquilitatis) este o carte foarte draga sufletului meu si sunt foarte fericita sa vad atat de multe persoane interesate sa o citeasca. 
Cartea o puteti cumpara de pe site-ul Editurii Epica




 Felicitari castigatorilor!!! Astept pe mail(lucia.golfin@gmail.com) adresa la care doriti sa trimit cartea!

4 comentarii:

  1. Eu? Serios? Omg! Am căzut într-un lac violet? :)) -violetul este culoarea mea norocoasă- Vai, mulțumesc mult Lucia :D >:D< Felicitări celorlalți câștigători :D :x

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari si lectura placuta tuturor !

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...