About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

26 martie 2012

Concurs

Salut.
V-am pregatit un concurs cu volumul  IURESUL SABIILOR  din celebra serie Cantec de gheata si foc.



















Daca vreti sa va inscrieti, lasati un comentariu la aceasta postare cu nume, prenume, oras  si o adresa de mail.
Mult succes!
Concursul incepe astazi si se va termina luni, 2 aprilie.

21 de comentarii:

  1. buna....imi pare bine sa descopar blogul tau..te cunosc putin prin intermediul Juliei...iti doresc numai impliniri cu acest blog nou-nout..
    astea fiind spuse, imi incerc sansa...
    nume giorgiana turcu
    mail:giorgianaturcu@yahoo.com
    pitesti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Giorgiana iti multumesc pentru urari. sper sa mai treci pe aici si alta data.

      Ștergere
  2. Andrici Doina - Elena
    Oras: Galati
    Email: andricidoina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. nume:Diaconu Andra
    Oras:Craiova
    E-mail: lavander_200779@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. buna, ma bucur ca am dat de tine. super concurs!
    am si eu unul aici, daca vrei sa te inscrii:
    http://vicky-onsummer.blogspot.com/2012/03/concurs-libris.html

    si de asemenea daca esti de acord cu un schimb de linkuri, eu il am deja pe al tau in blogroll. o zi frumoasa iti urez!

    Boncea Cristina, Tg-Jiu, crisa_itgirl@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, Crisa. cu siguranta facem schimb de linkuri. o sa il trec si eu pe al tau in blogroll.

      Ștergere
  5. Buna, felicitari pentru concurs!:)
    Balaban Ramona-Alexandra
    Bacau
    ramona.balaban@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua!
    Nume: Zaharia
    Prenume:Elena
    Oras: Constanta
    Adresa de e-mail:elena_kuki97@yahoo.com
    Imi pare rau dar tocmai acum am aflat de blog-ul dumneavoastra. O sa il urmaresc de acum.

    RăspundețiȘtergere
  7. Salutari!Interesant concursul.
    Nume:Barbu
    Prenume:Georgiana
    Adresa de mail:georgiana_yui66@yahoo.com
    Oras:Roman

    RăspundețiȘtergere
  8. Nume: Ruxandra
    Prenume: Dobre
    E-mail: ruxuuu@yahoo.com
    Oras: Focsani

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu am aflat de pe blogul Juliei de acest concurs :)
    nedelcu mirela
    e-mail: lulu_mirela90@yahoo.com
    Sat : Rastoaca

    RăspundețiȘtergere
  10. Anisie Roxana Andreea
    Oras: Bistrita
    e-mail: roxana_deea@yahoo.com
    :D Acuma termin Inclestarea regilor - poate reusesc asa sa fac rost si de vol 3 :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Din fericire am deja cartile asa ca vreau numai sa urez succes tuturor celor care participa la concurs.

    RăspundețiȘtergere
  12. Andries Cristina
    Oras: Bucuresti
    e-mail: cristina_andries98@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nume:Stativa Camelia
    Oras :Iasi
    Mail:stativa_geo_2009@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...